Service & Dagelijks Onderhoud

Sinds 2017 beschikken wij over een afdeling Service & Dagelijks Onderhoud, deze afdeling is beheersbaar gegroeid. Wij maken hierbij gebruik van de planningssoftware PCA – Marlin Service waarbij de kortst mogelijke route en positie van onze vakman zichtbaar is op een digitale kaart, hierdoor kan in geval van een spoedmelding onze planner adequaat reageren op de situatie. De planningssoftware maakt gebruik van kunstmatige intelligentie waardoor patronen sneller herkend worden. Komt een reparatie vaak voor in een bepaalde wijk, dan komt dit uit de reportage naar voren en kan het structureel opgelost worden.

Digitalisering

Onze vakman werkt op tablets met gedigitaliseerde formulieren, denk hierbij aan alle formulieren, registratiebonnen en andere documenten die normaliter handmatig ingevuld worden en verwerkt worden. Uiterlijk eind 2021 zal ieder formulier digitaal worden ingevuld en zijn rapportages sneller beschikbaar.

Real-time bewonersinformatie

Bewoners krijgen een tekstbericht over de afspraakbevestiging, een herinnering of een notificatie zodra onze vakman onderweg is. Dit resulteert in een laag aantal ‘bewoners niet thuis’. Al deze data wordt real-time gedeeld middels een portaal met de opdrachtgever waarin een overzicht staat van alle (openstaande en historische) opdrachten en van hieruit zijn er rapportages uit te draaien.

24/7 bereikbaar

De afdeling Service & Dagelijks Onderhoud is 24/7 bereikbaar. Voor meer informatie of het maken van een afspraak zijn wij te bereiken op 036 203 07 15 of via het e-mailadres [email protected]